What to buzz about?

9 06 2010

Am terminat de citit Buzz Marketing de Mark Hughes si pot spune ca mi-am depasit prejudecatile legate de genul acesta de carti din domenii ca marketing, management, branding, care, de obicei, mi se par pline de truisme si clisee. De aceasta data, dincolo de aspectul de blabla, a existat substanta, o substanta foarte practica, bogata in informatii si studii de caz.

Am citit despre idei neconventionale cum ar fi:

  • sa iti faci reclama pe flotoarele vaselor de toaleta
  • sa redenumesti un oras dupa brandul tau (vezi exemplul Half.com)
  • sa folosesti pungile de alune drept spatiu publicitar lipsit de zgomot informational
  • sa promovezi o vopsea de textile prin intermediul Woodstock-ului 🙂 etc

De asemenea, am aflat povestea din spatele razboiului Pepsi vs Coca, am aflat de ce Apple a revolutionat publicitatea si cum a devenit Super Bowl-ul spatiul cel mai ravnit pentru publicitarii din intreaga lume, am inteles de ce este Britney Spears un brand atat de puternic, pe scurt, am aflat ca trebuie sa stii cum sa apesi butoanele potrivite ale publicului pentru ca acesta sa reactioneze.Este vorba despre crearea unui continut care sa starneasca discutii pentru ca este:

1. Neobisnuit

2. Ilar

3. Scandalos

4. Tabu

5. Remarcabil

6. Secret

Alte tips&tricks?

1. Personalitate!

2. Creativitate!

3. Rabdare!

4. Supravegherea continua a brandului!

CONCLUZIA: a fost usor de citit, scrisa cu mult umor si poate fi o sursa de inspiratie.

Actions

Information

7 responses

9 06 2010
tunaru

Foarte de acord. ”Buzz marketing” e singura carte care, intr-adevar, te invata ceva 🙂

9 06 2010
alicioaika

Da, ceea ce nu se intampla prea des 🙂

9 06 2010
Laura

Să înţeleg că o recomanzi. Aşa este?

9 06 2010
alicioaika

Da 😉

9 06 2010
Laura

Un sfat (nu că ai fi avut nevoie de el, dar poate te interesează): alege ca în feed să ne apară doar un rezumat, nu tot articolul, că ţi se reduc accesările. De aici poţi face asta (dacă nu mă înşel): https://alicioaika.wordpress.com/wp-admin/options-reading.php şi alegi “For each article in a feed, show Summary”. O zi frumoasă 🙂

11 08 2010
Ioan Nicut

Sărutmâna pentru sumar.

11 08 2010
alicioaika

Cu placere 🙂

Leave a Reply

